עבודה מהבית והשלכותיה באתר ייצור ידע

תקציר: למרות הסופרלטיבים שנקשרו לעבודה מהבית, נמוג קסמה אצל מנהלים והיא נותרה בעיקר כלי לשיפור תנאיהם של עובדים. מסתבר במחקרים כי שלהיעדר לחץ חברתי יש השלכות על ביצועים קוגניטיביים. ריכזנו עבורכם את כל הדפים העוסקים בעבודה מהבית, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה!

[בתמונה: עבודה מהבית והשלכותיה... תמונה חופשית לשימוש ברמה CC BY 2.0, שהועלתה על ידי Mohamed_hassan לאתר FIXABAY]
[בתמונה: עבודה מהבית והשלכותיה... תמונה חופשית לשימוש ברמה CC BY 2.0, שהועלתה על ידי Mohamed_hassan לאתר FIXABAY]

למרות הסופרלטיבים שנקשרו לעבודה מהבית, נמוג קסמה אצל מנהלים והיא נותרה בעיקר כלי לשיפור תנאיהם של עובדים. מסתבר במחקרים כי שלהיעדר לחץ חברתי יש השלכות על ביצועים קוגניטיביים.

ריכזנו עבורכם את כל הדפים העוסקים בעבודה מהבית, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה: 

שרון זקס

שרון זקס הוא מנהל מדיה חברתית בחברת אקסטרה אני בוגר תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית; ובוגר תואר שני בממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה מהבינתחומי. עוסק בין היתר במחקר אישי של נושאים כגון נוודות דיגיטלית, הרגלי עבודה, היסטוריה, גיאו-פוליטיקה, קולנוע ועוד.

.

.

.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדיניות של המכללה לביטחון לאומי, צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

.

.

.

.

יחזקאלי ואונגר משיח

ד"ר פנחס יחזקאלי ואינג' שרית אונגר-משיח הם מומחים לניתוח רשתות ארגונית (Organizational Network Analysis). ושותפים בחברת 'ייצור ידע'.

.

.

רועי צזנה

המחבר (ראו תמונה משמאל), רועי צזנה, הוא דוקטור לננו-טכנולוגיה; עמית בסדנת יובל נאמן למדע, טכנולוגיה וביטחון באוניברסיטת תל אביב, ומרצה בפקולטה להנדסה ביו-רפואית בטכניון.

בוגר קורס המנהלים של אוניברסיטת הסינגולריות ומחבר הספר המדריך לעתיד.
[התמונה משמאל: מאלבום התמונות הפרטי של המחבר]

.

.

.

.

.

.

חגית שחף

חגית שחף (ראו תמונה משמאל) עוסקת בליווי פיננסי ובפתרון קונפליקטים, תוך התמחות ביחסים בינאישיים.

.

.

.

רקפת ששון

רקפת ששוןתמונת העט של רקפת ששון, מנהלת לקוחות ופרויקטים שיווקיים בתחומי האופליין והאונליין. עוסקת בתכנון, גיבוש אסטרטגיה והובלה של פרויקטים, משלב הבנת הצרכים של הלקוח ועד לשלב הפקת התוצר הסופי. כן, עוסקת בפיתוח עסקי, כתיבת תוכן וניהול אפליקציות. בעלת תואר ראשון בתקשורת ובמנהל עסקים, ותואר שני בהתנהגות ובפיתוח ארגונים. היא מנהלת לקוחות ופרויקטים שיווקיים בתחומי האופליין והאונליין. עוסקת בתכנון, גיבוש אסטרטגיה והובלה של פרויקטים, משלב הבנת הצרכים של הלקוח ועד לשלב הפקת התוצר הסופי. כן, עוסקת בפיתוח עסקי, כתיבת תוכן וניהול אפליקציות. בעלת תואר ראשון בתקשורת ובמנהל עסקים, ותואר שני בהתנהגות ובפיתוח ארגונים. זוהי תמונת העט שלה.

.

.

.

.

.

Jeppe Vilstrup Hansgaard

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *